Coklat Bar




Small Bar
size: 7cm x 3.5cm x 0.8cm
berat: +-25g
jenis coklat: milk compound
filling: almond nibs 
Harga (coklat + design + wrapper): RM1.50

Jumbo Bar
size: 11.5cm x 5.3cm x 0.8cm
berat: +-45g
jenis coklat: milk compound
filling: almond nibs 
Harga (coklat + design + wrapper): RM3.00

Minimum order sebanyak 50pcs. Diskaun MENARIK bagi pembelian yg banyak!



Anda boleh meletakkan gambar & tulisan pada wrapper. Printing dibuat art paper (berkilat).


8 comments:

  1. thanks dear... ala biasa2 jer tu. awak punya pun cantik2 juga!

    ReplyDelete
  2. slm akk...mcmne nk dptkn sampul coklat yg bercetak cantik mcm pic akk ni? lg 1...akk xde jual ke mould utk coklat bar ni...susah la sy nk cari....

    ReplyDelete
  3. Salam Mas.. sampul coklat tu akak design & print sendiri. klu byk akak print kat kedai printing jer. mould tu beli kat Yummie Bangi. Kalau Mas nak, akak boleh tolong belikan.

    ReplyDelete
  4. 0kak boleh ke tolong belikan mould untuk coklat bar kat saya...nie email saya...koleksicadarsuri@gmail.com..2 jenis cam kat atas akak tunjuk tu..pastu nak tanya (matte paper) akak print atas tu..kat kedai alat tulis ada ke?

    ReplyDelete
  5. Kak..nk tmpah kat mane sampul coklat bar tu? Kalau print sndiri pakai paper ape?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Print sendiri, klau nak yg berkilat gune art paper 105g, pakai laser printer.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...